...........

Tja,
Vill ni veta hur det gick för mig på Terräng-SM?
Har bara ett ord att säga om loppet = Katastrofalt!!!
Jag hatar  när det alltid går så fruktansvärt dåligt på förmiddagen :( Det har det gjort varenda gång jag har tävlat innan kl 12, vilket är väldigt underligt. Jag tänker mentalt att jag är stark på förmiddagen, eftersom jag är utvilad efter den långa natten. Men tråkigt nog ville inte kroppen ersänna det, utan var som vanligt totalt orkeslös från start till mål. Usch vad jag hatar denna känsla efteråt då man känner sig så misslyckad inombords (vilket jag inte ska behöva göra). Jag får helt enkelt ta och gå vidare, eftersom det är det ända sättet. Tid och placering vill jag inte nämna, det gör bara att mitt självförtroende sjunker som en sten i vattnet. O andra sidan vet jag tiden och placeringen i huvudet, kan bli ganska svårt att få bort det ur tankarna.
Usch vad negativ jag var i detta inlägg. Nu får jag fan tänka positivt. Imorgon är det min födelsedag!
Jag fyller 18år! Det ska bli fint väder! Det är ingen skola! Jag sitter i en skön soffa! Jag har tak över huvudet! :P
Så nu blev det bättre
God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0