Lyckad kväll :)

Tjaba!
Har haft en trevlig uppvaktning från många håll idag, vilket känns bra inombords :)
Det känns lite väl "barnsligt" att berätta vad jag fick, så jag säger bara att det var lyckade och användbara presenter. Inga dyra prydnader som bara dammar uppe på skåpet.
Annars då? Jo, kände mig mycket fräsch på distanspasset idag, vilket känns både glädjande men också irriternade. Hade jag känt mig så stark, skulle jag gå under 14min med några sekunders marginal på Terräng-SM. Det tror jag personligen. Sen kan man väl tycka att man borde känna sig sliten efter en tävling. Men inte jag. Skumt.
Övrigt så funderar jag på att ta en intensivkurs (2veckors) på körskolan, så att man kan transportera sig snabbare till de platser, där det tar lite för lång tid att springa till.
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0