Riktig vårkänsla!

Tjaba!
Har nyss suttit vid TV-soffan och tittat på "inför Eurovision Song Contest" där det blev en blygsam standard på de 10 första låtarna man fick höra. Moldavien var iförsig ganska okej, eftersom de hade med saxofon i låten, det höjer alltid låtarnas nivå enligt mina öron. Jag är med andra ord ganska tokig i Eurovision, bara så ni vet ;)
Träningen på Borgsmo IP gick ok tycker jag, där vi körde igenom 10*400m med 2 ½ minuts vila/rep.
Snittade loppen på ca 69, så det var "normal standard" för min del. Inte mer iallafall, men det var oerhört fint att känna lukten av tartan...Utomus :)
Varmt var det också idag! Asså inte någon värmebölja som når upp till sommarstrecket, men högt upp på vårvärmen iallafall :) Det gör en på bättre humör.
Jahop, har inte så mycket mer att säga så jag avrundar nu.......... Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0