Sen kväll med Tahini

Tja,
Har nyss käkat pannkakor olivolja och tahini (sesampasta) och "slappar" nu framför tv:n.
Har gjort mycket idag, där den främsta tiden spenderades på tjalvegården. Blev att skicka ut inbjudningar av Vårruset till olika affärer. Senare på kvällen sprang jag den sista deltävlingen av Albogavarvet (5km) i Söderköping. Kändes ok, förbättrade mig med 20sek mot förra året, men då hade jag o andra sidan järnbrist.
Imorgon har jag kl 8.30 nationellt prov i Engelska B så då gäller det att jag är väl förbered. Men det är jag tveksam om jag verkligen är? :S Har inte tränat något på det!?
Men det går nog bra ändå :)
Måste chilla iväg nu!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0