Valborg

Tja,
Idag är det Valborg, vilket firas med att släkten kommer över. Får säkert några presenter av dem, eftersom dem aldrig var på min 18 års dag :P. Hehe, är jag bortskämd kanske? Vill inte vara det iallafall :S
Annars har jag idag inte gjort så mycket. Gjort lite hushållsarbete samt sprungit ett distanspass (11km) + lite bålstyrka på det. Kändes helt OK tycker jag, men behöver nog ändå ta en vilodag imorgon.
Ne, nu vill Aliceflickan ha käk (yngsta katten). Jag är imponerad över att hon äter samma mat, 3-5ggr varje dag utan att tröttna? Men whatever, tror jag avrundar nu. Det känns som den "röda tråden" klipptes av. Katter? :-S
Ha en bra Valborg iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0