Vit jul?

Har jag en blogg?
Haha, ja juste, det har jag ju! Hade nästan glömt bort det. Nae då, varit lite slarvig med bloggandet bara.
Det går bra nu! träningen alltså ;)
I fredags bedrev jag mitt andra banpass i Stadium Arena, där det stod 2*8*200m med 35sek vila. Bestämde mig att köra med lättviktarna, vågar inte riskera något med "spiksen" så jag hade inte speciellt höga förväntningar på mig själv. 35, 36sek kanske är ett realistiskt tempo? Sagt och gjort, startade igång intervallerna, kroppen kändes avslappnad och jag rullade in på 32sek. Och så blev det. 32,32,32,32,32, osv.... Skönt! Då är man inte allt för fartblind iallafall, med tanke på så få kvalitétspass jag har bedrivit på siståne. Fick också ihop hyfsad mängd denna vecka. 86km. Ja, inte så mycket kanske, men det gäller att stegra upp det gradvis :) Kroppen svarar positivt iallafall.

Annars så gör jag inte speciellt mycket mer än att träna och studerar i schooolis. Dock så är det inte mycket till studerande. Trodde aldrig att ett gymnasium kunde vara så soft som denna :P
Målar gör jag väl ca 1-2tim/dag. Kanske lägger upp lite bilder på min samling senare ;)

Nu i helgen var jag nere i varberg och besökte en som står mig mycket nära. Det var mycket trevligt, och också betydligt mindre snö vid västkusten. Skööönt!
Och när man kommer hem så ligger det ännu mera snö i Norret. Usch, och vintern har precis börjat :S

Det är känns ganska meningslöst, men jag tänkte att det ändå var dags att skriva ett inlägg. Men vad ska man mer skriva? (löpning, löpning, löpning) Det är i praktiken det ända jag tänker på. Måste ha något annat också! uuuuh. Men o andra sidan har man ju något iallafall :) Eller, jag har massor med saker här i livet! Det gäller bara att våga ta steget.
Deprimerad? MER D-VITAMIN!!!
Ska inte bli långvarig. Ganska tråkigt inlägg va?
Tjabarå!

Kommentarer
Postat av: jocke

Tjena alex!



Du skriver alltid intressanta och mycket läsvärda inlägg, Tummen upp helt enkelt(Y)!!



Kul att höra att intervallerna gick så långt över förväntan! och att köra på 32:or med så kort vila och så många rep. med ganska lite kvalitetsträning tycker jag tyder på att du har riktigt mycket kraft och troligtvis mycket snabba tider i din löparkropp!

Riktigt nice att höra, lycka till med fortsatt träning och hoppas vi hörs snart!



Ha de fint!

2010-12-06 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0