Börjar bli bättre nu!

Amen tjena då!
Det verkar som om mina vader är på bättringsvägen nu iallafall, efter att den senaste veckan ha bedrivit alternativ träning, Crosstraining (en slags trampmaskin). Men jag har legat i en hel del kan jag lova. 120km på en vecka, inte så illa ;) Men det är inte mängden som räknas, speciellt inte nu då det är tävlingssäsong :/ Men vad ska man göra? Läkningstiden går iallafall snabbare om man håller igång området, effektivare blodgenomströmning till musklerna. Dessutom gör det inte ont att trampa på den maskinen. Sen har det varit en del behandlingar av laserbehandling, påskyndar också läkningstiden genom att det drar ner på svullnaden 5ggr snabbare än voltaren/ipren.

Vad har jag mer att säga? Asså det märks att dagarna blir seeeegare när man inte kan löpa, och eftersom jag inte sommarjobbar blir dagarna lite rastlösa. Men VM är ju trots allt igång! Känner mig som en riktig nööörd, men det har jag inget emot. Frankrike som torskade mot Sydafrika idag då? Haha, men hemmalaget imponerade faktiskt stort!

Nae, nu drar jag!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0