Ingen tävling i GBG...

Tja,
Har lite tråkiga nyheter att äga. Efter att ha blivit bra i vaderna och kunnat träna på hyfsat denna vecka, har jag nu dragit på mig en överansträngning i högra ljumsken (det övre fästet). Känns mycket tråkigt att jag måste ställa in tävlingen i Göteborg, men det är som det är. Det skulle bli alldeless för stor belastning att springa. Det var i måndags jag fick känningar efter att ha bedrivit ett banpass (8*200m 90% av max/3min vila+ Hinderhopp). Känslan var att muskeln var vädigt kort, vilket jag iförsig tror att den är nu med. Men igår kändes det ändå hyfsat ok på distanspasset (11km). Men så fick jag tillbaka det igen efter/under banpasset på morgonen. Därför blir det ingen träning med pikskor eller banlöpning på ett tag nu. Tråkigt eftersom kvalitétsträningen är såååå viktigt nu på tävlingsperioden. Aja, ska inte vara så negativ mer. Det blir bra, och om några år....Då j*klar!!!!!!!!

Hur går VM då, som jag så gärna sitter fastklistrad vid?
Jo då, Tyskland gav England stryk med 4-1 i åttondelsfinalen så jag är allt annat än besviken :D Shit vad duktiga dom är. MEN! Dom möter Argentina i kvarten! Varför? Dom ska ju spela mot varandra i finalen ju? :(
Det är inte så att jag håller på Argentina, men jag tippade ju på att dom skulle ta hem allt!
Men men, hejar sjävklart på Tyskland, även om dom kommer att få det svårt...Mycket svårt...

Nu har jag precis druckit en Chinesisk dryck, om sägs vara stärkande för själen+ att den inehåller rikligt mer järn. Chingquan tror jag den hette ;)
Men ska dra nu,
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0