Lååångtråkig start på sommarlovet

A men tjena!
Har ni haft 5 dagar sommarlov. Skönt? vädret: JA, sysselsättning: 50/50. Man märker tydligt att humöret sjunker då man inte har möjlighet att springa ordentligt. Att vaderna aldrig vill ge sig? :/ Det gick iförsig att springa ett distanspass igår, men efteråt kom det tillbaka, men det är inget som talar på att det är en skada. Det gör liksom mindre ont att springa i högre hastigheter!? Wierd :S Kanske beror det på att man har längre markkontakt när man joggar, att vaderna får hela kroppsvikten på sig under en längre tid. Men jag vet inte, skulle det vara en skada borde det göra mer ont ju högre hastighet man har. I vilket fall tänker jag ha is i magen och vänta till smärtan försvinner. Det är klokast eftersom jag bara irriterar området när det inte är fulläkt. Blir istället att hålla igång kroppen med andra aktiviteter, som exempelvis Crosstraining som jag bedrev idag på Comet Gym samtidigt som Schweiz och Spanien spelade ;) Det blev lite längre än vad jag hade väntat mig, 30km, 1tim 40min, dvs jag höll på under hela matchen med att pumpa på maskinen :P
Aja, det var iallafall gött att få ge hjärtmuskeln en ordentlig genomkörare samtidigt som jag glädjes åt att rätt land vann :D
Tror nog inte att det var så många som tippade på att Schweiz skulle ta hem segern? Spanien som var förhandstippade som VM-finalist xD
Men det är två matcher kvar i gruppspelet så allt kan fortfarande hända. Jag håller iallafall på Tyskland, men tror att Argentina tar hem hela skiten ;D
Ae, nu funderar jag på om jag ska gå ner och se Sydafrika spela sin andra match mot Uruguay? Nae, det blir nog en tråkig match där....Också! Alldeless för få mål har det gjorts i årets VM :( Men Tyskland, dom visade hur man gör en TV-sittande person glad :P
Nu får det räcka!
Ha ett bra liv!!



Jag och Kissen för ca 3år sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0