Midsommar, träning och VM- uppladdning

Tjaba!
Efter att ha haft ett par fullspäckade dagar, känner jag att det är dags för ett nytt inlägg här på bloggen. I fredags var det som sagt midsommarafton, där jag och min familj åkte till kusinernas land (källvik) och tillbringade dagen där. Trevligt och bra umgänge!
Dagen efter blev det 2träningspass, 6km distans på morgonen och tröskelträning i en grusgropp (!). Usch det var väldigt jobbigt må jag säga! 1*3min - 2*2min - 3*60sek - 4*30sek vila: 1min/30sek/15sek Serievila: 4min. Tog ordentligt i låren (Y) det gillas!
Idag är det också en stor dag. Har bedrivit ett skönt 15km pass i skogen och nu är det dags att förbereda sig inför Åttondelsfinal mellan Tyskland och England. Enligt en bläckfisk så ska Tyskland ta hem segern! Den har spått tidigare att Tyskland skulle vinna mot Australien, förlora mot Serbien och att Ghana skulle vinna mot USA, så vem vet. Den kan ha rätt :P http://svtplay.se/v/2057337/blackfisk_spar_tysk_seger
Nä, nu ska jag ut och sola ;)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0