Skadad? :/

Tjena och tja!
Har som ni märker inte skrivit speciellt mycket på siståne, men jag har inte haft lust till det. Det verkar som om man har dragit på sig en skada, ouch! xS. Det blev nog lite för mycket av det goda helt enkelt, tänkte mig inte för att man kanske borde starta lite lugnt med dessa barfotadojor, istället för att börja med att kuta 11km med dom med dessutom en helt annan löpstil, tålöpning! Det är liksom inte konstigt att vaderna blir överbelastade. Anpassning Alex! Skärpning! Men det är väl helt enkelt min envishet, känns något bra till en början, överdriver jag :P. Det blir därför att undvika löpning de kommande dagarna tills svulnaden har försvunnit (glömde att nämna det) på den högra vaden som är 20% större än den andra xS. Men personligen tror jag inte att det är så farligt, eftersom jag kunde bedriva ett tröskelpass i fredags (8*3min med 1min vila). Farten var iförsig inte den högsta, men jag får skylla på vinden som hade fest på Himpafältet ;). Det lustiga är att ju högre hastighet jag håller, desto mindre ont gör det!? Men när jag joggar, då tar den fram kniven och retar sårskorpan :/
Så därför blev det varken DM eller Huddingespelen, som jag hade tänkt att tävla på. Får se om jag kommer att springa hinder i GBG om 2veckor. Är jag inte igång tills på fredag överväger jag att strunta i det. Måste tänka klokt. Långsiktighet!

Fotbolls- VM då?
Jo då, jag har försökt att titta så mycket jag kan på det. Skit att Tyskarna torskade mot Serbierna :( Men ärligt talat var Klose inte värd utvisningen!
Roligt också att Schweiz besegrade Spanien. Haha, det gillas här (Y) Och att Nya Zeeland spelade lika mot... Ja? Vad heter landet där "filmning" ofta visas på matcherna? Var det inte det där stövelformade landet? Italien? Ne, dom är ju såååå ärliga på plan XD Usch vad jag stör mig på dom!
Och slutligen så var det väl roligt att våra grannar besegrade Kamerun med 2-1 :)
Eller vänta! Jag glömde ju England XD LOL, gud vad dåligt :´D

Så, nu får der räcka! Får hålla tummarna på att vätskan "urlakas" från min vad under natten. Jag köpte sugrör ifall att. Man vet aldrig, ledvätska kanke smakar bra? ;P
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0