Spetsad dag!

Tjaba och tja!
Idag har det varit en mycket trevlig dag, eller ja, den är inte slut än ;)
Hur som helst. På förmiddagen tog jag ett lätt distanspass på himpafältet, för att sedan åka hem och titta på Sthlm Mararhon! Efter 4 mycket varma år har tiderna varit ganska blygsamma på segraren, men idag gjorde den Kenyanska löparen Langat ett mycket stakrt, då han kom i mål på imponerande 2.12! Även Isabellah Andersson, som blev första kvinna, gjorde ett väl disponerat lopp, då hon kom in på tiden 2.31! snabbaste svenska genom tiderna!
Efter TV-tittandet stack jag iväg på ett träningspass på Borgsmo IP. Med en ny grupp! Det ända jag kan säga är att jag trivdes som "fisken i vattnet". Träningen gick dessutom väldigt bra då jag persade på 600m (Y)
Sen kan jag bara säga att dessa personer betyder oerhört mycket för mig. Om de bara visste...
Nu har jag precis käkat en saftig Kalkon med potatissallad och funderar på om jag ska ut till Trappan ikväll? Vi får se ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0