Studentfirande, skolavslutning och ihärdande träningsvärk!

Tjaba allihopa!
De senaste dagarna har både varit innehållsrika och roliga från min sida. I onsdags var min klass på kolmården och retade apor, efter det bedrev jag ett distanspass med mina "barfotadojor". Hade ett bra tempo på 12km rundan, men smärtan efteråt var så ihärdande att jag inte kunde sträcka på vristerna. Eller, jag kunde knappt gå överhuvudtaget :S Sjuuuk träningsvärk i vaderna!!! Därför planerade jag att skippa backintervallerna på torsdagen, men envis som jag är bedrev jag det ändå. Kändes bra under passet, men inte före och efter. Vaderna protesterar verkligen! Irriterande eftersom det bara är träningsvärk :/ Senare på dagen firade jag en god vän från min löpargrupp på hans student- Mycket trevligt, blev med andra ord en "glasartad" kväll ;) Senare på kvällen hade jag tänkt att gå ut, men det kändes lönlöst. Jag menar, hur lätt är det att hoppa på dessa vader? :/ Fan vad jag klagar då, men det gör fruktansvärt ont. Därför vilade jag på fredagen, då jag dessutom hade skolavslutning (boring) + studentfirande hos min kusin. Mycket trevligt, men det känns samtidigt läskigt. Nästa år är det min tur att tacka gymnasieåren :S Det går fort, allt för fort tycker jag! Men man får ta och njuta för varje dag som går. Är ganska dålig på det faktiskt.
Idag försökte jag mig på ett löppass i skogen. Gick tyvärr inte, vaderna protesterade :( Fick istället sätta mig på en cykel och trampa i 90min. Roligt? Nja, på en skala 1 till 10 får det 3. Men får se det från den positiva sidan, det blir bra någon gång iallafall :)
Vad ska man göra imorn då? Vet inte...
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0