10 saker du inte visste om mig ;)

Tänkte bara göra en 10lista på saker som jag "tror" att ni inte visste om mig ;)

1. Jag har sprungit 3mil på ett löpband utan att ha stannat. Jag var 13år då

2. Jag har besökt 22länder

3. Jag kan ALLA länder i världens + deras flaggor

4. Jag har bott 2 år i Tyskland (Stade som ligger ca 5mil sydväst om Hamburg)

5. Jag är 1/4 Tysk och 1/8 Belgisk

6. Jag är livrädd för sniglar!

7. Jag har blivit spätsad i ett staket, och var 4cm från att ha träffat pulsådern. Då hade jag varit död

8. Jag äter kiwi varje dag. Har gjort det i 2 år nu

9. Jag har tävlat i Alpin skidåkning när jag var på skidsemester varje år i Österrike. Har bl.a tagit 1guld, 2 brons, 1 fjärde plats och en femteplats i storslalom.

10. När jag var 13år tränade jag en vecka 14mil. 2pass varje dag/ 1mil på morgonen och 1mil på kvällen i 4min/km tempo

Jag tror inte att ni visste detta om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag tror du har berättat nr.1 på listan för mig nån gång... resten visste jag inte:O och jag som trodde att jag kände dig väldigt bra.. haha där hade man fel:) Nr.7 måste varit väldigt hemsk :O tur att du klarade dig med livet i behåll.



Jag visste att du var väldigt kunning inom löpning men du verkar vara väldigt kunning i de mesta:) inte så förvånande dock :)



Hoppas allt e bra me dig alex! vi hörs ;)

2010-05-06 @ 07:56:50
Postat av: Alex

Jo, nr 1 tror jag nog att jag nämnde för dig någon gång ;) Hehe, det är nog en hel del saker jag inte vet om dig heller jocke :P



Aa, när jag blev spätsad i staketet kunde jag varken gå ur sängen på 2 veckor. Det var inte så kul :(

Men jag hade änglavakt tur nog :) Tror jag var 9år då.



2010-05-06 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0