Backe upp & backe ner

Tja,
Idag har jag haft fullt upp på programmet. Från kl 8.30 till 14.30 har jag praktiserat i tjalvegården, där huvuddelen bestod av att klistra frimärken på Vårruset- inbjudningar. Torr blir man om händerna kan jag lova :S
På eftermiddagen har det varit träning i vrinneviskogen, och backträning stod det på dagens schema. Jobbigt? njaaaaaaa.....eller...jo då, nog fick man allt slita en hel del, men så ska det vara :) Syra upp till tiningarna är fint fint :P
Och nu sitter jag här och trycker på tangentknapparna. Jag skulle gärna vilja liva upp stämningen eftersom jag är på gott humör idag. Men asså, jag har verkligen hjärnsläpp nu. Har haft det under ganska många tillfällen idag. Men jag försöker med något roligt ändå:
"En gubbe och hans hund sitter vid sportbaren och tittar på resultat från superettan. När bartendern ska ge gubben ett glas Heineken kommer alla resultat upp, och hunden skriker:
- Nej!!!
- Varför säger hunden nej? frågar bartendern
- Han håller på IFK Norrköping, säger gubben
- Jasså? Vad säger hunden när IFK vinner då? frågar bartendern
- Jag vet inte, jag har bara haft honom i ett år! ;)

O andra sidan vann IFK mot Hammarby i helgen, så jag kanske inte ska vara så dryg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0