Bra löparväder (Y)

Tjaba allihopa! Skönt att ha långhelg denna vecka, så att man kan vila ut sig lite extra...Framför datorn ;) Hehe, nae men solen har ju inte velat visa sig speciellt mycket, så något solande har det inte blivit premiär på ännu. Men trots det så behöver vädret inte vara dåligt. Det var mycket bra förutsättningar till att löpa, eftersom luften inehåller mer syre efter att det har regnat, plus att temperaturen ändå låg på sköna 15grader.
Idag blev det snabbdistans 5km+4km upp & nedjogg+Bålstyrka på programmet.
Kroppen kändes väldigt fräsch måste jag säga, vilket är positivt. 17.02 blev tiden på 5km så det är jag nöjd med :) trots allt bara 4sek från pers plus att sista km gick på 3.17 vilket var den snabbaste km av alla. Imorgon blir det lätt distans efersom jag ska ner till Växjö på seriematch. Dock så är jag reserv om någon skulle bli sjuk, skadad etc, så det gäller ändå att vara förberedd ;) men jag hoppas ändå att det inte händer något med mina klubbkompisar, eftersom dem är ett strå vassare än mig :)
Vad händer ikväll då? Jo, ska se Diamond Leage som börjar kl 18.00 till 20.00, men vi spelar in programmet så jag börjar se programmet när det är slut, dvs 20.00 istället, så om ni vill chatta med mig på msn eller något liknande så är jag tillgänlig till kl 20.00 :)
Ha en bra kväll annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0