Det tar sig...

.....På ansiktet ;) Yesbox, det är sommarvärme så det dånar om det (H) love it!
Asså träningsvärk i ljumskarna är det första jag måste skriva om händelser idag. Shit asså, därför skippade jag banpasset idag och gav mig ut på ett distanspass på gräsfältet himpa....I sooolen (H) Det var skönt.
Det märks att man har längtat efter värmen efter en lååång och bitande vinterperiod. Det är sjukt hur mycket snö det egentligen var? Upp till vårat tak nästan, och fort försvann det också tack och lov :)

En rolig händelse som jag var med om idag var när jag cyklade till Tjalvegården på morgonen. Jag gjorde något som man inte ska göra när man cyklar, pratade i telefonen, och när jag var min egna värld håller jag på att åka på en tant. Jag ber om ursäkt, men det godtas inte av tanten utan skriker då: "Är du helt ute och cylkar, ungjävel"
Jag fattar ingenting utan svarar: "Ja det är väl klart att jag är ute och cylkar, vad ser det ut som?"
Ibland kan man vara lite trög i skallen. Speciellt på morgonen.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0