Dolphins svenska mästare!

Tja!
Jag kände på mig att Norrköping skulle ta hem segern mot Plannja igår, vilket dem gjorde med bravur! Härligt!
Vädret har iallafall varit helt underbart idag, har därför gett mitt sinne möjligheten att andas in så mycket syre som möjligt. Då mår man bättre :)
Hade ganska hög dos idag på träningen, 5,5km på morgonen och 15km följt av löpskolning på kvällen. Men det kändes fint, ska snart trappa ner på mängden och öka på kvalitétsträning. Dock så åker jag och min grupp iväg på träningsläger till Öland på torsdag, så då räknar jag med en ganska hög träningsmängd :P
Får dock lyssna på kroppens signaler, så att jag inte drar på mig en skada, vilket jag gjorde på lägret förra året.
Är väldigt sugen på att tävla på bana nu, så det gäller att hålla sig på hugget :)
Ska nu gå ner och se en film, tillsammans med en halvliter standardmjölk!
Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0