Filbyterspelen, hm

Tjaba!
Idag hade jag tävling i Linköping, och distansen var detsamma som förra veckans, dvs 800m. Hade hoppats på att gå under 2.10 idag, men förhållandena var inte lika bra idag som förra veckan, så första varvet gick på lugna 65 vilket jag nog fick betala för. På andra varvet försökte jag trycka på borte långsidan, men kroppen svarade inte som den skulle och när upploppet kom fick jag vindpusten rakt i fejset, vilket verkligen är välkommande då benen också är fyllda med.. Eh, vad heter det nu igen? jo, juste, mjölksyra. Nae, allt annat än motvind vill man ju ha då. Men det är bara att ta nya tag och 800m är ändå inget jag satsar på, utan ser det som fartträning. Drog dessutom loppet själv så jag kan inte begära mer än att kanske vara lite tröttare efter loppet ;)
Annars kommer dagen följas med en rejäl laddning till Eurovision Song Contest 2010 i Norge!!! Nörden har talat :P
Länderna jag hoppas mest på är Israel, Moldavien, Turkiet, Albanien och Norge! ;D
Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0