Helgen som har gått och veckan som kommer..

Tjaba!
Har varit lite dåligt med uppdaterande på siståne, skärpning! Men i förrgår var vädret så underbart, så vaför sitta inne vid datorn då? Öh, idag är det lika fint o andra sidan så varför är jag inne nu? :O
Iallafall, i lördags var jag ute hela dagen, tog ett distanspass i skogen och chillade på trädgården ;)
Igår var det Kval-SM i friidrott för herrarnas del i Växjö, så hela dagen gick åt med att åka ner till staden, tävla och tillbaks igen. För mig blev det dock inget tävlande eftersom jag stod som reserv, och alla medel/långlöpare var skade/sjukdomsfria så jag fick stå vid sidan om och heja på. Temperaturen låg på ca 8grader duggregn så jag var bara tvungen att röra på mig. Skulle annars frysa häcken av mig :S
15*40sek/40sek vila blev det, godkänt med ganska stel i benen, kan vara så ibland. Juste! vi kom iallfall 3:a vilket jag tycker att grabbarna absolut ska vara nöjda med efter en del frånvaro från sprint/hoppsidan. Kunde nog annars ha tagit en andraplats åtminståne :)
Idag har jag annars praktiserat som vanligt, och efter det bedrivit ett distanspass på 12km. Körde även lite styrka på det efteråt, så nu känner man sig som ny igen :P
Ska nu avsluta dagens inlägg känner jag, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0