Kvav luft...

Tjaba!
Äntligen har värmeböljan nått fram till vår stad. Tråkigt nog håller det sig bara tills imorgon, sen blir det tydligen regn hela veckan enligt SMHI. Men dem har fel till 90% av alla gånger tycker jag. Måste dock säga att även om det har varit varmt och skönt, så har luften varit väldigt kvav. Är det pågrund av vulkanen? iallafall så blir jag lite dåsig i huvudet av denna luft, vet inte om ni känner detsamma?
Anyway, är nu inne på sista veckan av praktiken. Kommer faktiskt sakna det. Vad ska man liksom göra de sista 4veckorna i skolan nu?? Inget som vanligt antar jag :/ Jag överdrev lite där, men seriöst, friskolor är väldigt slappa gemfört med det andra programmen. Vad ska man göra idag då? träna? japp!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0