Mina topp 10 låtar i Eurovision Song Contest 2010!

Ja, jag är en nörd av Eurovision, men jag lägger ändå upp en 10topp lista på de bästa låtarna i år

1. Israel - Harel Skaat - Milim
2. Moldavien -Sunstroke Project & Olia Tira - Run Away
3. Albanien - Juliana Pasha - It´s All About You
4. Norge - Dirik Solli-Tangen - My Heart Is Yours
5. Island - Hera Björk - Je Ne Sais Quoi
6. Sverige - Anna Bergendahl - This Is My Life
7. Rumänien - Paula Seling & Ovi - Playing With Fire
8. Turkiet - maNga - We Could Be The Same
9. Bulgarien - Miro - Angel Si Ti
10. Tyskland - Lena - Satelite

Sök gärna på Eurovision 2010 och kommentera vilket land ni tycker är bäst!
Jag antar att ni alla hatar Eurovision vilket är helt naturligt eftersom den största majoriteten tycker så. Men bara för en kul grej liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0