Mjölksyra?

God kväll på er allihopa!
Dagens pass tog mer än vad jag trodde faktiskt. Det blev 8*400m + 2*300m där vi la in loppen i olika serier (2*400m 1min vila 2*400m 1min vila 2*400m 4min vila 2*400m 7min vila och slutligen 2*300m). De två sista 400m loppen skulle gå på max i princip, iallafall för mig. 60,12 resp 64-65 något på andra får duga gott tycker jag, efter att ha kört 6lopp innan som iförsig inte gick fortare än 88sek(2st), 77sek(2st) och 69sek(2st). Men som sagt, efter mina egna förutsättningar är jag nöjd =)
Annars har jag gjort ett riktigt "psykjobb" på praktiken idag. Suttit 5timmar med att sätta tid klisteretiketter på Vårruset inbjudningar till folk. Ja, jag vet att det är kul att så många är med, men asså 4000 klisteretiketter? En fabrik till nästa år, tack :P
En annan nyhet som jag iförsig fick höra igårkväll var att IFK slog Väsby borta med 2-0! Härligt grabbar (Y)
Och jag som har varit lite elak mot dem förut med kommentarer ;P
Men o andra sidan är jag inte så insatt av fotboll och IFK, bara roligt att det går bra för dem :)

Men va fan vi kör en till fräckis om IFK:
En pojke kom alldeless blåslagen till skolan, då sa hans fröken:
- Varför är du alldeless blåslagen i ansiktet?
- Min pappa slår mig
- Och vad säger din mamma om det?
- Hon slår mig också, säger pojken
- Och vad säger din släkt då?
- Att jag ska flytta till IFK Norrköping, dem slår ingen!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0