Tillbaka till vardagen

Tja!
Kom igårkväll hem från Ölandslägret. Väldigt roligt måste jag säga att det var, det ändå som dock inte spelade med var vädret. Usch!! 4-6grader, 5-12m/sek i vind och regnskurar vid vissa partier. Så banpassen var kanske inte speciellt bekväma om man säger så, men det är bara att härda ut, vilket jag tycker att vi i gruppen gjorde utmärkt. Inte mycket klagomål här inte. Träningarna var ett morgonpass, ett förmiddagspass och ett eftermiddagspass. Jag räknar "bara" som att vi hade två pass/dag eftersom morgonpassen var ett sätt att komma igång inför kommande träningar. Inget hårt, utan bara lätt jogg med andra ord.
Men som sagt, är tillbaka i vardagsrutinen nu och har nyss kommit hem från praktiken. Ska nog snart ge mig iväg på ett distanspass. känns alltid gött med distanspass :)
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0