Vandring - Sörmlandsleden - Måndag - Torsdag

Tjaba!
Underbart väder har det varit över Norrköping idag! Det gillas!
Idag har det annars varit handlande av mat och annat redskap som behövs då man ska vandra sörmlandsleden i 4dagar. Ska bli roligt, spelar vädret med så blir det grädde på moset! Är lite rädd för att vikten på packningen går över gränsen till "hälsosamt" för min rygg. Men det ska nog gå bra, jag har starka gruppmedlemmar så dom tar nog hand om min stackars rygg ;)
Övrigt så har jag firat mors dag, sprungit ett distanspass barfota och slappat vid solstolen. Ibland mår man bra :)
En nackdel är dock att jag har fått blodblåsor under tån :S Kanske blev lite för mycket löpning på grus? Försökte hålla mig på gräset. Men man är ju en stryktålig männsika så några blåsor är ingenting.

En rolig sak jag upptäckte idag var att en av mina katter gillade potatis, då jag gav honom en. Är det vanligt?
Nästa gång testar jag med broccoli.
Och på tal om Eurovision som gick igår. Tyskland? Ja, jag är ju 1/4 tysk så jag är väl lite nöjd över att dom vann, men jag hade unnat vinsten till Turkiet mycket mer. Var troligen min favvolåt, efter Israel som flippade ut en aning. Synd :/ Så nästa år går stapeln av i antingen Hamburg eller Berlin. Funderar på om man kanske ska boka biljetter? Vi får se.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0