Jag är inte som andra...

Tjaba!
Aj aj aj, dåligt att jag har varit så sparsam med blogginlägg på siståne. Orsak? lite allt möjligt.Punkt.
Asså det är något speciellt med mig. Varför drar jag mig till rätter som ingen annan någonsin skulle kunna tänka sig att stoppa i munnen? Folk gillar kebab, pizza, köttfärs, kyckling, hamburgare (mycket snabbmat :p) och tacos vilket jag iförsig också kan tycka är gott då och då. Men jag äter mycket hellre andra livsmedel som (håll i hatten) : Kycklinghjärta, Lammnjure, Kalvnjure, Kycklinglever, Blodkorv, Komage, Blodpudding mm. Ser ni något samband? Alla dessa rätter har en gemensam sak, dom innehåller rikligt med blod (järn)...?
Jag ser inte det har som någon nackdel eftersom järn är bra för löpare då det syresätter musklerna effektivare. Men trots det är det lite skumt att jag drar mig så gärna till blodmat.....Är jag en vampyr? Haha, skojja ;D....Eller?.....

Annars så har jag inte så mycket att tillägga förutom att frakturen har läkt mycket bra denna vecka! Kan nu springa 15km obehindrat (nästan) vilket är klart positivt :) Men trots det är jag mkt lyhörd på kroppens signaler.

Sen så har ju IFK fått en biljett till Allsvenskan, Yes!!! Lättar ju också på trycket :)

Ae, det får räcka...
Tjaba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0